Asi není třeba říkat, že hlavním důvodem existence jakékoliv firmy, bez ohledu na její velikost, je přinášet svému majiteli či majitelům zisk. K tomu je však potřeba, abychom lákali stále nové zákazníky, a zároveň si udrželi i ty stávající.
S tím nám pomáhají nejrůznější metody propagace, a ačkoliv klasická reklama, zvláště ta televizní, je mezi širokou veřejností zdaleka nejznámější, rozhodně není jediná. Jednou z metod, které můžeme použít, je například metodika SEO. O co jde?
Jedná se o úpravu internetové stránky firmy tak, aby po zadání určitého slova či fráze do internetového vyhledávače byl její odkaz v seznamu výsledků na jednom z prvních míst. Tím se zvýší návštěvnost onoho webu, což povede ke zvýšení prodeje, a v konečném důsledku i ke zvýšenému zisku.
Je pro nás ale tento způsob propagace vhodný? Jedním z důležitých faktorů je nejen u SEO cena. Je třeba si uvědomit, že každá firma má určitý rozpočet, a že její finance nejsou neomezené. Zároveň se také snaží o co nejnižší náklady.
To samozřejmě platí i o jiných věcech, které jsou někdy považovány za méně podstatné, jako je například Facebook správa. Ta je často přehlížena, pokud tedy vůbec daný podnik svůj facebookový profil má.
A je třeba říci, že má mnohé výhody. Je to možnost, jak komunikovat se svými zákazníky, jak jim dát vědět o nejrůznějších promočních akcích a celkově jim dát pocit, že se o ně firma zajímá, i když to prakticky nikdy není pravda.
Je však fakt, že ani u správy facebooku ani u metodiky SEO se nevyplatí šetřit, pokud se pro ně rozhodneme. Pak je totiž reálná šance, že zvýšené výnosy, kterých tímto dosáhneme, nevyváží vynaložené náklady, byť ty jsou minimální. Proto je mnohem lepší si připlatit a nechat si vše vypracovat kvalitně od profesionální firmy. Věřte, že v dlouhodobém horizontu se to vyplatí.